آنچه که باید درباره لیزر الکساندریت بدانید!

جای کبودی بر اثر لیز موهای زیر بغل
جای کبودی بر اثر لیز موهای زیر بغل

[divider]

عوارض جانبی لیزر الکساندرایت

 آیا استفاده از لیزر الکساندریت نیز موجب بروز مشکلات پوستی می شود؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

باید توجه داشته باشید که کاربرد هر کدامیک از روش های لیزر موهای زائد مزایا و معایب خاص خود را دارد.

برای افراد تیره پوست، در صورت استفاده از لیزر الکساندریت، تغییر رنگ پوست یا به عبارتی روشن شدن پوست ناحیه مورد درمان وجود دارد. همان طور که قبلا به آن اشاره شد، استفاده از دستگاه لیزر الکساندریت برای افراد تیره پوست توصیه نمی شود.

برای افراد دارای پوست روشن نیز امکان از بین رفتن رنگ دانه های پوستی وجود دارد. از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که نور لیزر موجب رشد بیش از اندازه  ملانین یا مشکینه مو و بروز لک های تیره رنگ بر روی پوست شود.

Top-Acne-Laser-Skin-Treatment (1)

همان طور که می دانید فرآیند لیزر موهای زائد بدون درد و ایجاد ناراحتی نخواهد بود. اما به منظور به حداقل رساندن درد های ناشی از لیزر، از ژل خنک کننده ای بر روی پوست استفاده می شود که از التهاب و آماس بدن جلوگیری می کند.

بر اثر لیزر ممکن است که پوست ناحیه از بدن دچار التهاب و خارش شود که پس از گذشت چند ساعت و یا چند روز خودبخود برطرف می شود. گاهی اوقات پوست به رنگ قرمز در می آید که متاسفانه زمانی این حالت رخ می دهد که از دستگاه لیزر به طور ناصحیح استفاده شود.

البته توجه داشته باشید که احتمال کبودی پوست بسیار اندک است، اما در صورت بروز کبودی بر روی پوست، به طور خودبخود رفع می شود.

[divider]

آیا دستگاه لیزر الکساندریت به تایید سازمان غذا و دارو رسیده است؟

laser_face_woman

اگر شما قصد رفع کامل موهای زائد بدن خود به کمک لیزر الکساندریت را دارید، باید از گواهینامه اعتبار دستگاه لیزر اطمینان حاصل کنید. در سال 1997 دستگاه لیزر الکساندریت به تایید سازمان غذا و دارو آمریکا رسید.

امروزه دستگاه های لیزر مختلفی از نوع لیزر الکساندریت در بازار  وجود دارد که از بهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • EpiTouch Plus
  • GentleLASE
  • lutronic
  • candela
  • Apogee

اگر متخصص پوست برند تجاری خاصی در کنار موارد ذکر شده به شما پیشنهاد کرد، مطمئنا ارزش این را دارد که پیش از استفاده از دستگاه لیزر تحقیقات کاملی درباره دستگاه و شرکت سازنده آن انجام دهید.

شرکت های تولید کننده دستگاه لیزر می بایست پیش از عرضه محصول به بازار تاییده سازمان غذا و دارو را در ارتباط با دستگاه بدست آورند. بدین منظور شما می توانید به سایت پایگاه اطلاع رسانی  سازمان غذا و دارو مراجعه کرده و از اعتبار دستگاه مورد استفاده اطمینان حاصل کنید.

[divider]

یافته های بالینی درباره لیزر الکساندریت

پس از دریافت تاییده سازمان غذا و دارو در سال 1997 و عرضه آن به بازار، مطالعات بسیاری در ارتباط با کارایی و اثربخشی دستگاه لیزر الکساندریت صورت گرفته است. در کل محققان بدین نتیجه دست یافتند که لیزر الکساندریت در رفع کامل موهای زائد بسیار موثر است.

مطالعات انجام شده بر روی افراد تیره پوست

150 مراجعه کننده به کلینیک زیبایی ( 18 مرد و 132 زن) با تایپ پوست چهار و پنج تحت درمان به کمک دستگاه لیزر الکساندریت قرار گرفتند. عوارض جانبی تنها برای 2 درصد از آنان بوجود آمد.

بنابراین هیچ تفاوتی نمی کند که چه پوست روشن داشته باشید و چه پوست روشن، استفاده از دستگاه لیزر الکساندریت خطری برای مراجع محسوب نمی شود.

میزان اثربخشی دستگاه لیزر الکساندریت با تپ الکترومغناطیسی

laser_apotrixosi_before_after2_en

به مدت 15 ماه، 126 فرد مراجعه کننده تحت درمان فن آوری نوین دستگاه لیزر الکساندریت با تپ الکترومغناطیسی قرار گرفتند. بازه زمانی میان جلسات لیزر مو از 4 تا 31 هفته تغییر پیدا کرد.

نتایج نشان می دهد که میزان کاهش رشد مو پس از اتمام جلسه پایانی لیزر مو به 88 درصد رسید.

[divider]

مقایسه دستگاه لیزر الکساندریت با دستگاه برق كافت ريشه ى مو ( از بين بردن ريشه  مو به وسيله ى برق كافت )

دستگاه الکترولیز برای سوزاندن ریشه موها
دستگاه الکترولیز برای سوزاندن ریشه موها

پس از سه جلسه لیزر موهای زائد به کمک دستگاه لیزر الکساندریت با فاصله های زمانی چهار هفته، رشد مو به اندازه 74 درصد کاهش پیدا کرد.

اما میزان کاهش رشد مو بوسیله  دستگاه برق كافت ريشه ى مو ( از بين بردن ريشه ى مو به وسيله برق كافت ) تنها 34 درصد محاسبه شد.

رفع کامل موهای زائد به کمک دستگاه برقکافت یک روش قدیمی و منسوخ شده است که قابل مقایسه با اثربخشی، کارایی و سرعت عمل بالای انواع روش های لیزر نیست.

منبع:

http://hairfreelife.com

[divider]

[box type=”note” align=”aligncenter” ]

جشنواره لیزر موهای زائد الکساندرایت 2018

جشنواره ویژه لیزر موهای زائد با دستگاههای پیشرفته الکساندرایت/ان-دی-یاگ 2018 (نسل جدید)

با انواع مدل های آپوجی پلاس، لوترونیک ، آپوجی ، کندلا و… در سراسر تهران و سراسر کشور

 دارای مجوز رسمی سازمان FDA آمریکا فقط در مراکز تخصصی پوست و لیزر معرفی شده در این سایت

برای افرادی که خدمات لیزر را استفاده می کنند پکیج های تخفیف سایر خدمات مطب جوانسازی،پاکسازی پوست،بوتاکس،تزریق ژل و… در نظر گرفته شده!

وقتی از خدمات ما استفاده میکنید شگفت زده خواهید شد!

در جشنواره لیزر کشوری ما،بیشتر از چیزی که پرداخت می کنید سود خواهید برد

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” target=”blank” ]لیست قیمت های لیزر و شماره های تماس[/button]

[/box]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مهشید
مهشید
6 years ago

خیلی عالیه من ازش راضیم دستتون درد نکنه
تشکر
میخواستم یه سوال بپرسم من الان که دو جلسه انجام دادم اگه موی در نیاد بعد از یک ماه میتونم لیزر نکنم چون جلسه اول نتیجه خیلی عالی گرفتم 90 درصد موهای بدنم دیگه رشد نکردن ایا میشه ?

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مهشید

سلام دوست عزیز خیر، برای اثر بخشی مثبت باید بین 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی انجام شود. برای کاهش و حذف موهای زائد، باید جلسات به صورت کامل انجام شود زیرا در جلسات اول برخی موها که فعال هستند مورد هدف لیزر قرار میگیرند و مابقی موهای خفته و در حال رشد، طی جلسات بعدی مورد هدف قرار می گیرند. بنابراین برای تاثیر مثبت و درست باید دوره درمان کامل شود. معمولا همه ی افراد پس از جلسه اول نتایج مثبتی را مشاهده می نمایند ولی در نظر داشته باشید که میزان کمی از این موهای زائد میریزد نه… بیشتر بخونید

M.A
M.A
5 years ago

سلام وقت شما بخیر
من این نوع لیزر رو انتخاب کردم
بعد از جلسه ی اول موهای زائدم رشد خیلی عجیبی داشت اما موهای بیشتربا ریشه های ضعیف تر…به نوی که با دست هم کنده میشه…سوال بنده اینه که آیا میتونه برام مطلوب باشه و نتیجه ی دلخواهم رو ازش ببینم؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  M.A

سلام دوست عزیز
برای مشاهده نتیجه و اینکه آیا اثربخش هست یا خیر نیاز به تعداد جلسات بیشتری می باشد. در صورتیکه طی جلسات آتی تغییرات زیادی مشاهده نکردید بهتر است دستگاه تغییر یابد.